Розробка гри для ПК на базі рушія Unity з випадковою генерацією рівнів: дослідження алгоритмів та технік
No Thumbnail Available
Date
2024
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
State University of Intelligent Technologies and Telecommunications
Abstract
У магістерській роботі була проаналізована предметна область, розглянуті методи реалізації випадкової генерації рівнів, на базі яких розроблено ігровий застосунок, визначено наступні кроки для покращення продукту в майбутньому. Метою роботи є розробка та реалізація ігрового застосунку на базі рушія Unity з випадковою генерацією рівнів
Description
Розробка гри для ПК на базі рушія Unity з випадковою генерацією рівнів: дослідження алгоритмів та технік [кваліфікаційна (магістерська) робота зі спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення; ОПП «Інженерія програмного забезпечення»] / Наук. кер.: к.т.н., доц. Калініна Т.О.; Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку. Одеса : ДУІТЗ, 2024. 65 с.
Keywords
ІГРОВА ІНДУСТРІЯ, РУШІЙ UNITY, АЛГОРИТМИ ВИПАДКОВОЇ ГЕНЕРАЦІЇ, ІГРОВИЙ ЗАСТОСУНОК, РОЗРОБКА