Розробка двовимірної гри платформер у програмному середовищі ігрового двигуна Godot

No Thumbnail Available

Date

2024

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

State University of Intelligent Technologies and Telecommunications

Abstract

У бакалаврській роботі автором проведено дослідження та аналітичний огляд у створенні двомірної гри з використанням піксельної графіки. Проаналізовані методи побудови ігрових проектів, систем та механік. Розроблено загальну систему гри з урахуванням основних потреб користувачів.

Description

Розробка двовимірної гри платформер у програмному середовищі ігрового двигуна Godot [кваліфікаційна (бакалаврська) робота зі спеціальності 122 Комп’ютерні науки; ОПП «Комп’ютерні науки;»] / Наук. кер.: ст. викл. Северин М.В.; Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку. Одеса : ДУІТЗ, 2024. 42 с.

Keywords

двомірна гра, оптимізація, піксельна графіка, платформер, налаштування систем, створення механік, godot

Citation