Розробка 2D гри платформера на базі двигуна Unity для освітніх цілей

No Thumbnail Available

Date

2024

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

State University of Intelligent Technologies and Telecommunications

Abstract

У результаті виконання роботи автором розроблено власну гру, яка дозволяє учням створювати ігрові рівні, працювати з персонажами та вивчати основи програмування через візуальний скриптинг. Гра також включає елементи взаємодії з об'єктами, анімації та штучного інтелекту, що робить процес навчання більш захопливим і ефективним. Для реалізації проекту використовувались середовище розробки Unity, мова візуального програмування Visual Scripting, ресурси з Unity Asset Store для імпортування спрайтів, а також система контролю версій для збереження прогресу та командної роботи. . Мета роботи – створення навчального інструменту для дітей віком 10-16 років, який допоможе здобути навички розробки ігор, програмування та візуального скриптингу.

Description

Розробка 2D гри платформера на базі двигуна Unity для освітніх цілей [кваліфікаційна (бакалаврська) робота зі спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення; ОПП «Інженерія програмного забезпечення»] / Наук. кер.: д.т.н., проф. Ісмаілова Н.П.; Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку. Одеса : ДУІТЗ, 2024. 61 с.

Keywords

РОЗРОБКА 2D ГРИ, ПЛАТФОРМЕР, UNITY, VISUAL SCRIPTING, ІГРОВИЙ ДВИЖОК, НАВЧАЛЬНІ ПРОЕКТИ, ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, СЕГМЕНТАЦІЯ АУДИТОРІЇ, ПРОЕКТУВАННЯ ГРИ, ТЕСТУВАННЯ ГРИ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ, ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ.

Citation