121 Інженерія програмного забезпечення
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 121 Інженерія програмного забезпечення by Title
Now showing 1 - 20 of 62
Results Per Page
Sort Options
Item Автоматизація бізнес-процесів перевантаження матеріалів у середовищі SAP(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Журбик С. Д.У ході роботи автором розроблено програмне забезпечення для автоматизації бізнес-процесів перевантаження різних матеріалів виробництва та промисловості згідно технічному завданню. Проаналізовано технічні умови інтеграції програмного забезпечення. Проведено тестування та налагодження розробленого програмного забезпечення на тестовому сервері задля відсутності проблем у реальній задачі. Перенесено на продуктивний сервер. Для реалізації проекту використовувались технології та програми: SAP, ALV grid, Smartforms.Item Автоматизація керування робототехнікою при використанні WEB – додатку(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Осіпенко Р.С.У бакалаврській роботі виконано аналіз предметної області. Показана актуальність і доцільність даної тематики. Виконано аналіз сучасних вимог до аналогічних систем та з урахуванням сучасного науково технічного досвіду виконано проектування онлайн додатку для автоматизації процесу керування роботом. Закладено зручний принцип роботи, такий, що надає користувачеві певні переваги – йому потрібен лише браузер та Інтернет, і нема потреби встановлювати спеціальне програмне забезпечення для використання веб-додатку, а також оновлення веб-додатку відбуваються автоматично і усі користувачі використовують одну версію веб-додатку. Перевагою даного проекту вважається використання веб-додатку, оскільки, якщо робот, підключений до пристрою з Wi-Fi, це дозволяє використовувати веб-додаток без додаткового програмного забезпечення. Робот має власний модуль, який спільно використовує мережу. Користувачеві потрібно лише підключитися до Wi-Fi зі свого пристрою. В роботі розроблена клієнтська і серверна частина. Описані експлуатаційні алгоритми інтерфейсу.Item Аналіз динаміки криптовалют з використанням методів data mining(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Мороз О.В.Item Аналіз динаміки криптовалют з використанням методів data mining(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Мороз О.В.Об'єктом дослідження є методи спектрального та кореляційного аналізу для аналізу динаміки криптовалют. Метою роботи є аналіз технічних даних криптовалют для пошуку взаємозв'язків між криптовалютами та прихованих періодичностей. В результаті роботи було розроблено та протестовано на датасетах криптовалют методи спектрального та кореляціного аналізу. Був також проведений експеримент для пошуку взаємозалежностей між криптовалютами та дослідження спектру головних технічних характеристик для пошуку циклічних подій.Item Веб-додаток для продажу та бронювання залізничних квитків(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Денисеко А.А.У бакалаврській роботі проведено аналіз існуючих аналогів та розроблено веб-додаток для продажу та бронювання залізничних квитків. Було проаналізовано структуру та функціональні можливості існуючих веб-додатків, виявлено їхні недоліки, які враховано під час розробки власного рішення. Створений веб-додаток забезпечує зручний інтерфейс для користувачів, надійне зберігання даних та ефективне опрацювання запитів до бази данихItem Візуалізація обертання циліндра навколо рухомої осі із застосування 3D-графіки(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Винник М.О.У бакалаврській роботі розроблений Windows-додаток, який здійснює візуалізацію обертання циліндра навколо рухомої осі, у режимі віртуального часу. Виведено диференційне рівняння руху механічної системи, яке інтегровано чисельно за допомогою метода Рунге-Кутта. Додаток створений за допомогою 3D-графіки в інтегрованому середовищі Microsoft Visual Studio із застосуванням бібліотеки DirectX на мові С#. Проведений ряд комп’ютерних експериментів з різними значеннями параметрів моделі. Додаток має функціональні можливості побудови графіка кінцевих коливань, а також масштабування зображення механічної системи відносно положення спостерігача.Item Візуалізація руху двоступінчастого редуктора із використанням 3D-графіки в середовищі Microsoft Visual Studio(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Баштова Я. В.У бакалаврській роботі розроблений Windows-додаток, який здійснює візуалізацію руху механізму, основою якого є двоступінчатій редуктор, у режимі віртуального часу. Модель розроблена за законами механіки, які виведені з кінематичного аналізу руху механізму. Додаток створений за допомогою 3D-графіки із застосуванням бібліотеки DirectX і розроблений із використанням комп’ютерного моделювання на мові С# в інтегрованому середовищі Microsoft Visual Studio 19. Проведений ряд комп’ютерних експериментів з різними значеннями параметрів моделі.Item Додаток для розмиття номерних знаків на відео за допомогою штучного інтелекту(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Рибко Г.А.У бакалаврській роботі розроблено десктопну програму для автоматичного розмиття номерних знаків на відеоматеріалах із метою підвищення захисту конфіденційності. Програма дозволяє користувачам завантажувати відео, автоматично виявляти та розмивати номерні знаки, а також збирати оброблені кадри у фінальне відео. Основні завдання обробки зображень реалізовані за допомогою C++ з використанням бібліотеки OpenCV, забезпечуючи високу продуктивність і зручний інтерфейс на основі WPF.Item Особливості розробки ПЗ в IDE Xcode(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Свіщ М.О.У дипломній роботі автором проведено дослідження програмного середовища Xcode за розробленими критеріями оцінювання. Створено програмний за стосунок. Проаналізовано програмне середовище за заздалегідь визначеними критеріями. Зроблено практичне застосування створення застосунку. Досліджено результат виконання коду у програмному середовищі Xcode.Item Проектування і розробка клієнтської і серверної частини системи онлайн-ринку електронної комерції 3D моделей(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Гержук В.М.У бакалаврській роботі розроблено систему онлайн-ринку електронної комерції 3D моделей, що забезпечує користувачам можливість ефективно купувати та продавати товари через Інтернет. У роботі були спроектовані клієнтська і серверна частини системи, що забезпечують зручність користування, надійність зберігання даних, швидкість обробки і безпеку транзакцій. Для реалізації системи використано технології Angular, NestJS, TypeORM, Azure Blob Storage та Stripe.Item РОЗРОБКА 2D MMORPG ГРИ(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Дудник О.В.У даній бакалаврській роботі обґрунтовано та розглянуто процес проектування та розробки 2D гри у жанрі RPG з використанням ігрового рушія RPG Maker MV. Основна мета проекту полягала в створенні гри з унікальним сюжетом, геймплеєм та візуальним стилем, а також в аналізі процесу розробки ігор за допомогою сучасних інструментів. В ході дослідження було проведено аналіз можливостей RPG Maker MV, включаючи вбудований редактор карт, систему подій та підтримку плагінів. Визначено концепцію гри, розроблено ігровий світ, персонажів та механіки. Створено систему бою, квести, інвентар та систему розвитку персонажів. Особлива увага приділялась тестуванню гри та виправленню помилок. Створена 2D RPG гра включає всі необхідні елементи для занурення гравця в ігровий процес. Отримані результати можуть бути використані для подальшого розвитку проекту та розробки нових ігор на основі RPG Maker MV.Item Розробка 2D гри платформера на базі двигуна Unity для освітніх цілей(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Фомін О. В.У результаті виконання роботи автором розроблено власну гру, яка дозволяє учням створювати ігрові рівні, працювати з персонажами та вивчати основи програмування через візуальний скриптинг. Гра також включає елементи взаємодії з об'єктами, анімації та штучного інтелекту, що робить процес навчання більш захопливим і ефективним. Для реалізації проекту використовувались середовище розробки Unity, мова візуального програмування Visual Scripting, ресурси з Unity Asset Store для імпортування спрайтів, а також система контролю версій для збереження прогресу та командної роботи. . Мета роботи – створення навчального інструменту для дітей віком 10-16 років, який допоможе здобути навички розробки ігор, програмування та візуального скриптингу.Item Розробка бекенд частини веб додатку «Шаблонізатор документів»(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Головчанов Д.О.Впродовж виконання бакалаврської роботи розроблено серверну частину вебдодатку «Шаблонізатор документів», яке дозволяє користувачам створювати шаблони типових документів, та отримувати документи за цими шаблонами. Для реалізації серверної частини додатку було використано середу розробки «Visual Studio Code», фреймворк «Laravel», мову PHP, СКБД «MariaDB», бібліотеку «PHPOffice». Додаток розроблений із використанням шаблону «MVC».Item РОЗРОБКА ВЕБ СИСТЕМИ ДЛЯ КЕРУВАННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ЯХТ-КЛУБУ»(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Ромса С.В.У бакалаврській роботі проаналізовано спеціальність «Яхт-клуб», визначено проблеми, які покликана вирішувати система та кроки вирішення цих завдань, а також розроблено веб-систему за подібною спеціальністю Новітні методи для цього були розглянуті. Визначено вимоги до розробленої системи, за результатами аналізу найпоширеніших конкуруючих систем визначено вимоги до майбутнього продукту та створено план впровадження відповідно до пріоритетності завдань. Відповідно до плану розроблено структуру веб-сайту, створено та реалізовано схему бази даних за допомогою засобів СУБД, програмно реалізовано веб-орієнтовану систему управління діяльністю яхт-клубу, розроблено методики за допомогою різних методик Tested by Wellness.Item Розробка веб-додатка для управління завданнями та проектами(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Яценко Д.Ю.У ході роботи був проведений аналіз існуючих систем управління завданнями та проектами, що дозволило визначити основні вимоги та функціональні можливості для майбутнього додатку. Розроблено архітектуру системи з чітким розділенням на Frontend та Backend компоненти, використовуючи React та MockAPI. Здійснено розробку інтерфейсу користувача з урахуванням принципів зручності та доступності. Реалізовано основні функції додатку та проведено тестування. Оцінено економічну доцільність та сформульовано подальші перспективи розробки.Item Розробка веб-додатка для управління завданнями та проектами(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Яценко Д.Ю.У ході роботи був проведений аналіз існуючих систем управління завданнями та проектами, що дозволило визначити основні вимоги та функціональні можливості для майбутнього додатку. Розроблено архітектуру системи з чітким розділенням на Frontend та Backend компоненти, використовуючи React та MockAPI. Здійснено розробку інтерфейсу користувача з урахуванням принципів зручності та доступності. Реалізовано основні функції додатку та проведено тестування. Оцінено економічну доцільність та сформульовано подальші перспективи розробки.Item Розробка веб-додатку для обміну повідомленнями з використанням бібліотеки Vuejs та програмної платформи Node.js(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Дріга Б.В.У бакалаврській роботі було проаналізовано предметну область «Месенджери», виявлено задачі, які повинен вирішувати веб-додаток та кроки для виконання цих завдань, розглянуто сучасні та актуальні методи розробки веб-сайтів зі схожими предметними областями, визначено основні вимоги до розроблюваного веб-сайту згідно результатам аналізу найвідоміших сайтів-конкурентів, поставлено вимоги до кінцевого продукту, розроблено план виконання відповідно до першості завдань. Відповідно до плану розроблено структуру сайту, проаналізовано існуючі фреймворки для розробки сайтів, вивчено програмний інструментарій, що застосовується для створення веб-сайту. В результаті веб-сайт буде мати сторінки для налаштуваннь, авторизації, перегляду та контролю повідомлень і дозволяти користовачу створювати та редагувати нові повідомлення.Item Розробка веб-сайту візитки для салону краси(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Ісак-Заде Д.Г.Протягом виконання бакалаврської роботи розроблено власний веб-сайт-візитка, який призначений для інформування клієнтів про види послуг та їх ціни, про заклад та співробітників, містить фото галерею робіт майстрів, контактну інформацію, а також надає можливість онлайн-запису за номером телефона та ім’ям, для можливості мати зворотний зв'язок із клієнтом. Для реалізації використано середовище розробки Figma, Microsoft Visual Studio Code, фреймворк Bootstrap 5, мови HTML, CSS, JavaScript.Item Розробка веб-сайту для STEM навчання школярів (комплексна тема): DevOps частина(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Підгорний В.В.Протягом виконання бакалаврської роботи автором розроблено інтерактивну веб-платформу для STEM освіти на базі системи управління контентом WordPress. Це програмний інструмент, який допомагає оптимізувати переклад коду з мови java на мову javascript. Мета роботи – покращення якості навчання студентів шляхом створення інтерактивної веб-платформи, яка сприяє кращому розумінню та засвоєнню навчального матеріалу. Для розгортання проекту використовувалась платформа Docker та для інтеграціі інтерактивних уроків використовувались мови Python та JavaScript.Item Розробка веб-сайту для аніме магазину(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Назаренко А. А.Впродовж виконання бакалаврської роботи автором розроблено власне програмне забезпечення, яке дозволяє робити заявки та розміщувати товари через мережу Інтернет. Інформаційна система забезпечує аналіз та візуалізацію даних про товари та замовлення, а також можливість створювати замовлення з використанням веб-інтерфейсу. Для реалізації проекту використано мову програмування Python для створення серверної частини системи, а також мови JavaScript, HTML та CSS для розробки клієнтського вебінтерфейсу. В якості інтегрованого середовища розробки було використано PyCharm, що надає широкі можливості для програмування на мові Python. Для зберігання даних була використана база даних PostgreSQL, яка забезпечує ефективне зберігання та доступ до інформації про товари та їх стан