Поляков М.Б.2024-10-142024-10-142024http://193.186.15.27:4000/handle/123456789/189Розробка гри за допомогою Unity та її подальше розповсюдження [кваліфікаційна (бакалаврська ) робота зі спеціальності 122 Комп’ютерні науки; ОПП «Комп’ютерні науки»] / Наук. кер. к.т.н., ст. викл. Бубенцова Л.В.; Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку. Одеса : ДУІТЗ, 2024. 55 с.У бакалаврській роботі автором реалізовано 6 ігрових локацій, система збереження прогресії, також додані модулі для показу реклами. Розроблено алгоритми поведінки усіх функціональних ігрових об’єктів. Проведено низку заходів для оптимізації гри. Впроваджено зручний та інтуїтивно зрозумілий ігровий інтерфейс.otherграunity3Dкарта нормалівштучний інтелектшутер3D модельінтерфейс.Розробка гри за допомогою Unity та її подальше розповсюдженняOther