Тумін І.О.2024-10-152024-10-152024http://193.186.15.27:4000/handle/123456789/357Розробка двовимірної гри платформер у програмному середовищі ігрового двигуна Godot [кваліфікаційна (бакалаврська) робота зі спеціальності 122 Комп’ютерні науки; ОПП «Комп’ютерні науки;»] / Наук. кер.: ст. викл. Северин М.В.; Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку. Одеса : ДУІТЗ, 2024. 42 с.У бакалаврській роботі автором проведено дослідження та аналітичний огляд у створенні двомірної гри з використанням піксельної графіки. Проаналізовані методи побудови ігрових проектів, систем та механік. Розроблено загальну систему гри з урахуванням основних потреб користувачів.otherдвомірна граоптимізаціяпіксельна графікаплатформерналаштування системстворення механікgodotРозробка двовимірної гри платформер у програмному середовищі ігрового двигуна GodotOther