Сцібан А.І.2024-10-132024-10-132023http://193.186.15.27:4000/handle/123456789/54Створення та навчання нейромережі для ігрового алгоритму [кваліфікаційна (бакалаврська) робота зі спеціальності 122 Комп’ютерні науки; ОПП «Комп’ютерні науки;»] / Наук. кер.: викл. Ліповська І.Л.; Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку. Одеса : ДУІТЗ, 2023. 67 с.У бакалаврській роботі автором було розроблено додаток, здатний автоматично грати в шахи, виходячи з даних, отриманих за допомогою нейромережі YOLOv8 і алгоритму Stockfish. Застосунок має потенціал для застосування в різних галузях, що вимагають аналізу ігрових ситуацій і прийняття рішень на основі складних даних.otherігровий алгоритмнейромережаyolov8шахивиявленнянавчанняstockfishСтворення та навчання нейромережі для ігрового алгоритмуOther