Зинич М. М.Zynych M.Бубенцова Л. В.Bubentsova L.2025-01-082025-01-082024http://193.186.15.27:4000/handle/123456789/624Зинич М. М., Бубенцова Л. В. Створення ігрового мобільного додатку "Слідопит" з використанням двигуна Unity та мови // Електронні комунікації : погляд у майбутнє : тези доп. наук.-практ. семінару (м. Львів, 7 червня 2024 року). Львів : НДІІ ДУІТЗ, 2024. С. 40-41.З появою персональних комп'ютерів, з кожним роком, їх роль в житті людей постійно зростає. Комп'ютер став незамінним помічником не тільки в сфері економічних розрахунків, а й є потужним центром розваг. Сучасна людина іноді навіть не замислюється, що і його смартфон є аналогічним мобільним персональним комп'ютером. З ростом ролі комп'ютерів в житті людини, комп'ютерна техніка суттєво впливає і на модель поведінки людини. Сучасні комп’ютерні ігри – це одні з найбільш вимогливих додатків на ПК. Гравці витрачають великі гроші для того, щоб купити потужний комп’ютер і пограти на ньому в сучасні ігри без обмежень і з якісною картинкою. Основою для комп’ютерних ігор, в багатьох випадках є книги, фільми, або розповіді людей. З допомогою гри можна зануритись в історію світу, переживати за улюблених персонажів якоїсь історії та добре провести час. Казуальні відеоігри, призначені для широкого кола користувачів. Виходячи з свого призначення такі ігри мають достатньо прості правила й не вимагають від користувача добрих навичок роботи з комп'ютером. Багато подібних ігор характеризуються також яскравою привабливою графікою та мінімумом тексту. Простими казуальними іграми можливо назвати ті, які входять у стандартне постачання дистрибутивів операційних систем. Казуальні ігри за рівнем складності призначенні для будь-якої категорії користувачів. Метою дипломного проєкту є розробка комп’ютерної гри для мобільних пристроїв, спроможної задовільнити потреби користувача в якісній графічній складовій та розважальному контенті.otherмобільний додатоккомп'ютерні ігриказуальні ігриmobile appcomputer gamescasual gamesUnityC#Hyper CasualСТВОРЕННЯ ІГРОВОГО МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ “СЛІДОПИТ” З ВИКОРИСТАННЯМ ДВИГУНА UNITY ТА МОВИCREATION OF A MOBILE GAME APPLICATION “TRACKER” USING THE UNITY ENGINE AND LANGUAGEArticle