Фомін О. В.2025-01-172025-01-172024http://193.186.15.27:4000/handle/123456789/699Розробка 2D гри платформера на базі двигуна Unity для освітніх цілей [кваліфікаційна (бакалаврська) робота зі спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення; ОПП «Інженерія програмного забезпечення»] / Наук. кер.: д.т.н., проф. Ісмаілова Н.П.; Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку. Одеса : ДУІТЗ, 2024. 61 с.У результаті виконання роботи автором розроблено власну гру, яка дозволяє учням створювати ігрові рівні, працювати з персонажами та вивчати основи програмування через візуальний скриптинг. Гра також включає елементи взаємодії з об'єктами, анімації та штучного інтелекту, що робить процес навчання більш захопливим і ефективним. Для реалізації проекту використовувались середовище розробки Unity, мова візуального програмування Visual Scripting, ресурси з Unity Asset Store для імпортування спрайтів, а також система контролю версій для збереження прогресу та командної роботи. . Мета роботи – створення навчального інструменту для дітей віком 10-16 років, який допоможе здобути навички розробки ігор, програмування та візуального скриптингу.otherРОЗРОБКА 2D ГРИПЛАТФОРМЕРUNITYVISUAL SCRIPTINGІГРОВИЙ ДВИЖОКНАВЧАЛЬНІ ПРОЕКТИІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯСЕГМЕНТАЦІЯ АУДИТОРІЇПРОЕКТУВАННЯ ГРИТЕСТУВАННЯ ГРИШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ.Розробка 2D гри платформера на базі двигуна Unity для освітніх цілейOther